W piątek pracowaliśmy nad projektem: ‘What makes a good learning environment?’. Wcześniej Susane przeprowadziła wykład dotyczący konotacji uczenia się z uczeniem oraz pewnych uwarunkowań kulturowych mających wpływ na proces uczenia. Pisząc o kulturze mam na myśli uczenie się, nabywanie umiejętności rozumienia samego siebie, nie osądzania innych, unikania klasyfikowania ze względu na istniejące stereotypy.
Tym razem pracowałam w grupie z Abbie, Barrym, Sandrą i Magdaleną. Na plakacie staraliśmy się usystematyzować co wpływa na uczenie się, jakie są nasze oczekiwania względem siebie nawzajem oraz względem naszych wykładowców. Ja przyłączam się do postulatu dotyczącego regularnych przerw. Trudno się przyzwyczaić, że masz podczas całego dnia(5 godzin na uczelni) jedną przerwę o 10 na drugie śniadanie, tzw. Coffebreak, trwającą 15 minut i drugą w porze lunchu, około 12, która trwa od 30 min do 1h.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz